sobota, 16 lipca 2011

Po raz pierwszy

Witam Was moi kochani Czytelnicy
Ja, czyli Beata, 23 i pół letnia mieszkanka Lublińca (czytaj zapyziała mieścina pod Częstochową) zaczęłam pisać. Z krótkich opowiadań bez dialogów przeszłam do dłuższych opowiadań, a w końcu książek. Mam ich w czeluściach swojego komputera kilka. Nieliczna grupa internautów miała okazję je przeczytać. I to właśnie oni, moi stali, kochani i nie zastąpieni czytelnicy chomikowicze pomogli mi najbardziej, namawiając mnie do wysłania swoich tekstów do wydawnictwa. I tak, po wielu bojach, masie zmarnowanego czasu, nauce cierpliwości znalazło się wydawnictwo, które zdecydowało się wydać moje wypociny. Jest to Radwan.
"Walcząc z przeznaczeniem" zostanie wydane (jeszcze nie wiem kiedy dokładnie) i z tego trzeba się cieszyć. Ja, jak to ja muszę szukać dziury w całym, ale na szczęście mam osoby, które podtrzymują mnie na duchu. 
To tak w skrócie historia początku. Na razie mogę powiedzieć, tudzież napisać, że tekst trafił do Redakcji. Co będzie dalej, zobaczymy. O wszystkim będę informować na bieżąco. W razie pytań możecie śmiało pisać. W tej kwestii jestem osobą otwartą.
Pozdrawiam i z weną Panie i Panowie
Becia

2 komentarze:

  1. Haha świetnie się stało:) Nie dość, że mamy wspólną pasję, to jeszcze tego samego wydawcę:) Niektórzy mówią, że Radwan to wydaje wszystko, ale jest to pierwszy krok debiutanta i myślę, że właściwy.
    Gratuluję serdecznie książki:) Będę trzymać mocno kciuki. Z pewnością będziemy mogli się cieszyć niedługo nowym talentem w Polsce.
    Pozdrawiam i miłej niedzieli:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za powodzenie! Oby Ci się udało ;)

    bujaczekowna chomika

    OdpowiedzUsuń