piątek, 9 września 2011

Okładka

Hej
Pamiętacie? Post wcześniej żaliłam się, że nie mam żadnych wieści od wydawnictwa...
Cofam to.
Już następnego dnia dostałam w swoje niecierpliwe łapska projekt okładki. Czytam wiadomość, serce mi wali, otwieram załącznik z wielkim uśmiechem na twarzy i... uśmiech znika.
Nie będę Wam pokazywać okładki, bo nie warto. Powiem tylko, że nie zgodziłam się na nią. I tu do akcji wkracza dobra, kochana, niezastąpiona Jadzia. Wspaniała osoba i świetny grafik, która jest ze mną praktycznie od samego początku. Czemu o niej wspominam? Otóż to Jadzia wykona okładkę do Walcząc z Przeznaczeniem. Z wydawnictwem wszystko ustalone, z Jadzią tym bardziej, więc teraz tylko czekać na projekt. Szybka wysyłka do wydawnictwa i mam nadzieję, problem okładkowy będzie za nami.
Jadzia, dzięki Ci wielkie. :)
Jak zawsze proszę, trzymajcie kciuki
Pozdrawiam cieplutko
Bee

1 komentarz: