poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Nowy Początek

Witam i znów przepraszam za nieobecność! Nie będę pisać, że to się więcej nie powtórzy, bo nie mogę tego obiecać.

Z rzeczy nadrzędnych - odebrałam dziś mój upragniony, ukochany i jedyny w swoim rodzaju dyplom. I raz na zawsze żegnam się z uczelnią wyższą - Akademia Polonijna w Częstochowie. Hip - Hip - Hura!
I co więcej mogę powiedzieć... zaczyna się nowy rozdział w moim pokopanym życiu. Nowe plany, nowe marzenia, nowe cele... Miejmy nadzieję nowe miejsca i nowi ludzie. Pewnie jak każdy w takiej chwili mam wielkie oczekiwania i pełna jestem optymizmu. Przynajmniej dziś. Mam tylko nadzieję, że wszystko jako tako się uda. A najbardziej chyba podoba mi się moja odpowiedź na pytanie mojej kumpeli: Becia, jak myślisz, co będzie za rok?
"Nie wiem".
Znaczy, że wszystko przed nami i wszystko zdarzyć się może. Obym się nie myliła.

A tak z innej beczki piwa... zmieniłam nazwę tworzonej książki. To już nie Kartki z Twojego Kalendarza, a CZYSTA GRA!
I tu mój apel, jeśli ktoś z Was zna kogoś, kto może zrobić dla mnie projekt okładki, będę wdzięczna za informację. Dzięki :)
Bee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz