środa, 14 grudnia 2011

Konkurs

Witam
Trochę mnie nie było, ale co poradzić, obowiązki, obowiązki i obowiązki. 
A dziś kupiłam choinkę. Okazało się, że święta zbliżają się szybciej niż mi się zdawało i wybór drzewek jest mniejszy niż przypuszczałam niż będzie. Ale jest! Moja choinka. Piękna, prawdziwa, iglasta.... Idealna. Pytanie jak zareaguje na nią mój  kot... Ciekawe czy mam plastikowe bombki...?


Wiem, wiem  święta, dużo pracy, mało czasu, ale i tak chcę Was wszystkich zachęcić do czytania mojej pierwszej wydane powieści. Sądzę, że na prawdę warto. Ale to ocenicie sami!


Dla wszystkich z masą pomysłów proponuję KONKURS. 
Do wygrania nic innego jak EGZEMPLARZ "WALCZĄC Z PRZEZNACZENIEM"! 

Już tłumaczę o co chodzi....


"...Mój instynkt samozachowawczy kazał mi uciekać. Krzyczał do mnie na całe gardło – beż nogi za pas i spieprzaj. Może uda ci się uciec. Nie koniecznie aż do twojego mieszkania. Uciekaj dokądkolwiek. Do pierwszej lepszej klatki. Wpadnij do pierwszego lepszego mieszkania. To, że zrobisz z siebie wariatkę nie ma znaczenia. Ważne, że uratujesz samą siebie.
   Mimowolnie przyspieszyłam. Mocno złapałam torebkę, a moje nogi zmusiły się do marszu. Ktoś za mną również przyspieszył. Przez chwilę miałam wrażenie, że zamierza mnie wyprzedzić, ale moje nadzieje okazały się złudne. Mężczyzna idący za mną wybrał doskonałe miejsce. Wykorzystał mój opłakany stan ducha i brak czujności. Byłam tak pochłonięta myślami o ucieczce, że paradoksalnie przestałam myśleć racjonalnie.
   Kiedy poczułam jego dłonie na swojej szyi i ustach wiedziałam, że jest za późno. Nie zdążyłam nawet krzyknąć, a on już wciągał mnie do ciemnej, pustej i zimnej bramy, która stanowiła przejście na drugą stronę osiedla..."

Jest to krótki fragment mojej nowej powieści.
Zadanie dla Was jest takie, by napisać kilka słów o  tym, jakie proponujecie zakończenie tej sceny. Opis sytuacji, rozmowa, emocje...

Zgłoszenia wraz z propozycjami proszę nadsyłać do  końca stycznia na mój adres e-mailowy:
bea10@onet.eu

6 komentarzy:

  1. Swój egzemplarz mam, ale zareklamuje konkurs na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zareklamuje u siebie i wezmę udział :-) jak coś wymyślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja spróbuje swoich sił, bo bardzo mnie ciekawi ta książka, więc już idę coś nakreślić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wydaje się bardzo ciekawa, więc chętnie o nią zawalczę. :)

    Konkurs zareklamowany ;)

    Pozdrawiam,
    Patrycja (Ruczek)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam swoje zgłoszenie do konkursu "Walcząc z przeznaczeniem" (miał trwać do końca stycznia - więc mam nadzieję, że wysyłając swoją propozycję dzisiaj jeszcze zdążyłam). Byłabym wdzięczna za potwierdzenie czy mail dotarł.

    Przyznam szczerze, że chętnie bym przeczytała "Walcząc z przeznaczeniem" - ciekawie się zapowiada.

    Pozdrawiam,
    Urszula (megii24)

    OdpowiedzUsuń